jag får pani i i i i i i k

kört hem från skolan, hämtat pirre, tankat, betalat räkningar och ska nu och träna.
herregud. fan shit. fattar ni?
vuxen. jag. håller. på. att. bli. vuxen. panik.
på tal om att bli vuxen så stör jag mig som fan på vissa grejjer.
som att folk i min ålder beter sig som treåringar, som att tolvåringar förlovar sig, som att skolans mat blir sämre och sämre. och att vissa människor är så korkade. att säga korkade saker rakt ut? jag brukar göra det ibland på skämt. men alla fattar ju, man skrattar. alla skrattar. inte att det blir alldeles tyst och alla stirrar ner i bänken och vill skratta rakt ut men man får inte. herregud, varför håller man då bara inte tyst? nej bra fråga. kul att visa för alla hur obotligt dum man är. 
 
 
justja, bokade studentkryssning igår. fyfan vad sjukt kul.
precis alla skriver det på face, och då tänker jag att snälla, alla vet att alla åker så varför skriver ALLA det? räcker det inte om nån skriver det?
men nej, alla gör det. kul. som att jag bryr mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0