ett bekännande av en lycklig sofia

igår var den bästa dagen/dygnet någonsin. 
det var vårkänsla hela dagen när vi gick på en marknad, solen värmde som aldrig förr. 
på kvällen kunde man stå ute på balkongen UTAN jacka och njuta!
och sen lite alkohol och underbara vänner på det. och det var fortfarande ljust.
man gick till de olika ställena med vårjackor, och frös inte ett dugg. det är det bästa jag vet. 
visst låter det underbart? det blir bättre. 
 
det hände en sak som gjorde mig så arg efter krogen så jag ville lägga mig ner i en buske och försvinna. arg, ja. fruktansvärt arg. 
jag brukar mest bli ledsen när det händer något. men jag blev i stort sett bara arg. och det är så jävla bra.
den här saken ledde till det ena och det andra. vilket i slutändan IDAG har lett till att jag är AV med det som tyngt mig absolut mest de senaste tre åren. avslutat kapitel. finito. HELT FUCKING SLUT.
det jag skrivit om här, det jag mått dåligt över i tre jävla år. en kille, såklart. vad annars? äntligen. var så jävla dags. kan det bli bättre? nej jag tror inte det är möjligt. plus att jag har sådana underbara vänner. alltså ni anar inte hur underbara kompisar jag har. det gör jag knappt själv. ibland slår det en med stor kraft och man blir alldeles varm av lycka i hjärtat. som igår. 
sa ju att det var en perfekt dag igår. kunde inte gjort den ett dugg bättre. 
här kommer några underbara bilder från igår.


Kommentarer
Postat av: amanda

ÅÅH! Glad jag blir o läsa hjärtiis! ^^
MASSA KRAMAR, DU ÄR BÄST! <3

2013-05-03 @ 11:10:30
URL: http://wiildandcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0