Nörge

igår var jag i trysil heeela dagen. bokstavligen. gick upp fyra, kom hem nio-tio. 
så ja, hela dagen. ganska mycket bussresa också. det var, kul. 
fast var betydligt roligare förra året. perfekt väder, när jag kom på att jag ville ta nån fin bild på hur fint det faktiskt är där så var det dock mulet, det suger. men var solsken och några minusgrader. perfekt. ta bilder i backen är inget jag sysslar med haha så tyvärr nej.
 
två killar kom fram när jag stod själv och frågade om jag kunde köpa öl åt dom, jag ba nej tyvärr jag har inget leg med mig. sen typ blablabla och sen gick dom äntligen. haha klart jag hade leg med mig. inte tänker jag köpa till dom. det som var det roliga med det här var att jag alltså såg ut att vara över arton. fuck yeah. det kändes bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0