en skön känsla är inget du får, det är något du tar. true story

och så här är läget:
jag tappade suget. inspiration. och allt. det var inte roligt att blogga, av flera andledningar.
jag gjorde det för er skull, och inte för min. och det suger.
får se om jag känner för det igen, men kände att nånting ville jag skriva iallafall.
och det jag vill skriva är... *TRUMVIRVEL* inte ett jävla skit. 
jag är så jävla trött på hela skiten just nu. så fruktansvärt trött. det får man bli ibland. eftersom jag inte vart trött på bloggen på flera år så var det dags, antar jag. men är trött på andra saker än bloggen också, såklart.
men börjat ta ikapp mig nu, men det tar på en att gå och fundera, att inte veta.
jag vill bara ha svar, veta hur saker ligger till. få förstå någon gång. 
det mesta förstår jag, men inte just det HÄR som jag ALDRIG FATTAR
OCH JAG VILL FÖRSTÅ ALLTING, MEN DET KAN MAN INTE OCH DET SUGER!
 
jag som tycker att jag har sådan koll på vad jag vill och känner, och har haft ett bra jävla tag..
men vet ni vad? jag har ett hjärta som en sten. som vill bli en fjäril ibland,
och när det är påväg tt bli en härlig glittrande fjäril så ba nej *glitter* -----> STEN. 
STAPH STEN! jag vill inte. det straffar sig själv hela tiden. någon som vet hur man får sig själv att sluta med det? 
 
alltså sätta sig själv i gamla dumma situationer som man vet inte funkar. så att man sätter sig själv i skiten känslomässigt igen. igen. igen och igen. på precis samma sätt som de andra gångerna. för jag måste sluta med det här. det är dags. övervägt psykolog och lägga upp en handlingsplan men där gick gränsen hahahaha
 
 
och nu till något roligare, VAD JAG HAR GJORT NÄR JAG INTE BLOGGAT:
förra veckan var jag på studentkryssning ^ (en bild på bussen dit och en bild på dansgolvet sista halvtimmen innan båten gick iland i stockholm igen, bra gjort sofia), skitkul. full i över 24 timmar, det satt fint.
sen gjorde jag inte ett skit restrerande av lovet. inte nu i veckan heller, förutom att studentgrejjer börjar hända. mössa har kommit, 100 dagars lappar är uppe(100 dagar kvar idag, mindre än femtio skoldagar) och vi gör ja, studentsaker. roliga och tråkiga. pluggar massa, som är det tråkiga alltså.
jo okej kollar på en jävla massa pewdiepie förutom det här, men det är en hemlis.
jag ville berätta också att jag gör roliga saker fast jag inte berättar om dom här, för så tråkig är jag. varit i västerås idag till exepmel. HAH, den ni.  fast det var inget kul så glöm det sista jag skrev bara.
 
och i fredags så var jag på roligaste festen på länge(grattis till er igen!) och körde karatefylla, längesen eftersom man inte kan göra det på krogen tråkigt nog. längesen jag var på en festfest, det var verkligen skitkul.
 
och nu i helgen norrköping med underbara människor, vi åker imorgon. JÄVLAR vad kul det ska bli! partyyyy
och livet går på jävligt bra på planet med att roliga saker händer, bara resten jag måste lösa som jag skrev däruppe, nån som har ett förslag på mitt problem så snälla. hjälp. tack.
 
 
 
det var nånting som fastnade på mig, nått som aldrig helt försvann. helt enkelt. FÖRSVINN! gah. jag. måste. äta. glass.
WÄÄÄÄ ORDBAJS HEJDÅ HÖRS OM ETT ÅR ELLER TVÅ KANSKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0