helt jävla slut tjej

helt fucking sjukt.
tror aldrig jag vart såhär trött någongång
100 pers(kusinträff från stockholm) skulle köra lunchbuffé idag.
för ett litet gulligt café är det F1 jävla mycket.
sen alla små ungar som skulle ha pannkaka istället för god mat, idioter haha :D
sen alltså stockholmare, det skulle suckas och bli sura för att man inte fattar.
svar: nej ni är inte bättre än oss, även fast vi bor i en söt stad som heter fagersta.
men ursäkta mig att jag inte hänger med när 6 stycken pratar med mig. en vill ha glass, en ska betala för 10 pers och viftar med en tusenlapp och den tredje vill ha en toalett typ och har en skrikande 2 åring som har bajsat på sig i famnen osvosvosv haha åh ja ni fattar!
inte setat förän nu. tack och lov.
sjukt mycket disk kvar. diskamskinerna går på rullande band.
tänkte ju såklart att jag skulle ta kort.
tror ni jag har hunnit det eller?
hahah no way.
aja måste säga, för att va stockholmare så va dom trevliga. jag som är lite väl trött nu bara.
wow, min kompis fyller år idag.
grattis din galne fan!
hade tänkt festa idag.
höstfesten och sånt idag.

men vet ni?
det skiter jag i.
ska fixa klart massa, sen ut en liten stund sen ska jag sova.
hihi(a)


ha ha ha ha kul :P

ska på bio imorgon, btw.
;)
hörs sockertoppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0