palla räls

alltså jävla viderkäft att göra sjukt jävla äckel ont.
så nä, palla räls.
fast kommer få världen vackraste hollywood leende sen.
hahaha dröööööm sofia! fast typ a, nä.
sen har jag hittat världen underbaraste kille.
MIN drömkille.
skriver imorgon vilken det är, eheh.
lite rolig måste man ju få vara.
idag blev det inhandlande av lampa, spegel(kan inte få nog), smink, hårgrejjs osv.
inte ett enda klädesplagg.... VA ÄRE FÖR FEL PÅ MIG?
men a, måste spara pengar till allt framöver osv också så.
sen blev de hem, inkastande av potatisgratäg och underbar oxfilé,
som jag intekunde äta för tänderna gör så ont.
tummen UPP!
sen blev de sjunga, omg vad jag mår bra av det. sjukt alltså.
sen promenad med amanda i typ två timmar, sjukt kul!
och nej jag knarkar inte alvedon alltså, men skvallra inte för någon....
kanske blir tagen då... liksom.....
SCHHH :$
ska gå och lägga mig och självdö, hoppas på bättre tider.
sen kom jag på att skolan börjar imorgon. (för mig... ehe)
fuck, där va de bättre tiderna förstörda på en gång.
nä typ men a. halvt.
men ska seriöst hoppas på bättre tider.
hoppas kan man alltid göra!
fuck va långt inlägg. och just ja, mitt internet är cp osv.

puss

okej jag erkänner, det HÄR är min drömkille:
råky
suddigt, a vet, men han vill aldrig va still.
JAG ÄLSKAR DIG ROCKY!♥
och han älskar vedträn, vissa likheter med vanliga killar tydligen...
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0