snygg bild från valborg!

imag0561 (MMS)

Hahaha kolla vad jag hittade från igår!!! Fint osv ;) jag hade det skitkul igår på das valborg, hoppas ni också hade det! Det bästa på hela kvällen va typ en galen 30åring på cykel som kötta efter mig och Emma och sa att vi hade gjort någonting med någon bil. Liksom va snälla? Vi hade gått några meter från huset där festen va och skulle hämta emmas pojkvän bara. Nej men visst vi förstörde din bil. Så hota han oss att ringa till polisen och att vi skulle visa leg och grejjer, haha så sjukt skum. Måste erkänna att jag och Emma va livrädda då. Han var skit läskig. Och hej, mackorna va as goda ;) WARNING!!!! be prepared for cykelmannen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggingar! ;)

Skitkul kväll/natt igår, måste göras om :D

2012-05-01 @ 15:51:38
URL: http://emmaceciilia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0