vampire diaries

alltså jag lever för det, vampire diaries alltså.
bara för det glömde jag bort skiten så jag bara såg sista kvarten idag,
har inte gjort det på typ över ett år, det har ju gått hur länge som helst.
fukk, tack gode gud för tv6 play.
nån jävla pulka blev det inte heller, fick träffa annat härligt folk istället.
aja.
jag tror jag är gjord för att bli besviken. så är det nog. SUGEEEER.
och andra skiten måste jag med lägga ner, kommer inte bli bra.
så a. killar suger. big time. förutom mina homies, såklaaart. typ.
får se om de blir nån jävla nyårs puss imorgon.
min vidskepelse är ganska så stor, så vette faaan asså.
aja ska lägga mig och äta godis tills jag dör. typ.
taggelitagg till imorgon.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0