dagens mini shopping

blev stan en snabbis med pappi. träningsbyxor och en fondation stod på listan.
nu jävlar!
och ska få ett par löparskor till helgen.
jag ska ta tag i det här!
röhnisch svart med nå rosa, skit bra. haha kan inte sånt där, men dom är säkert as bra.
om ett par byxor nu kan va bra? orkar liksom inte ta kort.
brukar inte ens orka skriva vad jag har shoppat när jag gjort det så haha ni får leva med det.
kommer kanske någon annan dag.

den fondationen tänker jag prova.
eller rättare sagt, har redan köpt den.
a ni fattade? bra.
gick in på dolores(fagerstas egna söta smink och parfym butik) och bad om hjälp,
haha för min förra jag hade blev mörkare så det syntes att jag hade fondation när jag ville ha på lite mera.
så vi provade för fullt och hittade tillslut den här.
tror den är toppen! orkar inte prova helt nu, får se imorgon. men ska helt klart berätta utifall den är värd att köpa eller inte. later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0