partey igår då

20110805986 (MMS)

dåligt samvete över min kassa uppdatering. men sovit hela dagen typ, och vart bakis. min lillebror är för söt, han tränar på att vara bakis med mig(ligga i soffan, äta smått hela dagen och titta på film) idag. hade sjukt roligt igår innan det blev inte lika roligt om jag säger så. jag vill tacka dig robbin, för att du är en underbar vän. tack:') sen måste jag be om ursäkt för att jag inte skrev igår innan jag drog, men blev spontant. så han inte fixa håret eller sminka klart mig heller typ. men jag skriver ju nu, så ni kan ju inte hata mig ;) snygg bild osv, inte alls lite suddig och så. som jag skrivit förut "hej jag heter sofia och tar ego kort när jag är full men inte på själva festen som folk faktiskt vill se" bra gjort osv. ikväll ska jag till farmor och äta och så, och imorgon blir det vadå? gissa!;) puss älsklingar


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej!

Lottar ut ett långt fjäderörhänge med en Fleur de lis berlock på i min blogg. Äger en själv och jag älskar den!!



Reglerna är enkla... http://nataliehakansson.blogg.se/2011/august/vinn-fjaderorhange.html

2011-08-06 @ 18:09:48
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0