utgång

har lagat spaggeti och köttfärsås ala sofias jätte goda idag.
nyss.
skit gott blev det!
fideli ska sova här today, nice maaaan.
tror snart att vi bor tillsammans.
idag va jag på hennes jobb och samtalade ett slag.



älskaaaa
B-)
(vi är mega coola, alltså)
SKOGSHUGGARNA SKA UT I REGNET!
som tur är har vi skjuts haha

så måste jag bara klaga på alla som har blogg och bara skriver om sina jävla hästar.
jag bryr mig inte om att ni galloperat 3 km idag och ska tölta 4 cm imorgon och att erat sto har fått kolik.
visst fine, klart man ska få skriva om sin gustavskorv, men typ 80% av alla bloggar är liksom:
foto - vardag - hästar
kanske inte men känns så.
jag förstår liksom inte vitsen?
om någon gör det, snälla förklara

ha en kul kväll, det ska vi.
älskar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att folk kanske gillar hästar? Du behöver ju inte läsa det om du inte vill, alla kanske inte gillar att alla skriver om musik, men det gör i princip alla ändå. :)

2011-08-07 @ 20:06:55
Postat av: Anonym

vinnaren av dagens blogg är dragen! kolla vem det blev och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-2.html#comment

2011-08-07 @ 20:42:53
Postat av: onlymy

Märks att du inte läser bloggar! Isåfall läser du bara.. bonde bloggar hahaha! Jag har inte läst någon blogg ALLS som ens handlat om hästar, du kollar på fel ställen

2011-08-11 @ 20:59:38
URL: http://scenbloggen.com/onlymy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0