rummet steg ett börjar ta sig!

dunkar avicii (JA DUNKAR, MINA HÖGTALARE ÄR ÄNTLIGEN ETT MED MIG IGEN) på mitt provisoriska rum, som jag kommer ha till februari typ.
springer fram och tillbaka och flyttar saker. skönt att äntligen ha ett eget rum igen. de här veckorna( är det två eller tre?) utan det har varit kaoz, men nu jävlar har jag eget badrum och hela köret. lätt värt det i slutändan ;)



ni får bild på det sen.
orkar inte nu. ser ut som skit, och rummet är lite halv sisådär. men mitt datorbord är det enda som är fint nu :')
glad tjäj.
ni får en underbar låt istället för bild.
ha en sjukt rolig kväll!
ska fortsätta dansa och skrika och fixa mitt rum.
hörs babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0