amour vincit omnia

tagga köping. WIHU
(pil neråt)
varför tror så många snubbar att tjejer tänder på kukar?
newsflash moron; de flesta normala tjejer tänder inte på kukar,
de tänder på den kuken som sitter på den man som de tänder på
– simple as that. du kan ju va apful, även om du har en hästkuk, inte sant?
börja i rätt ända vettu, tjejer funkar inte som killar.

när jag läste det där så börja jag garva för mig själv, så jävla sant. haha sjukt.
sen a, idag har jag inte gjort något speciellt? ätit krämbulle, pratat med massa folk, pratat ännu mera, sjungit, låtsas att jag jobbat, längtat till i helgen, ätit stark skolmat, sprungit runt i biblioteket haha, dunkat musik ( Bob Sinclar – Rainbow Of Love (feat. Ben Onono) - Radio Edit AS BRA), ätit massa mera, längtat&hoppats, pratat mera och varit snäll mot en stackars städerska, gosat med rocky? glömde nämna pratat.
nu ska jag antingen spela nått tvspel(hahahha håll käften) och äta daimtårta eller upp i soffan och kika film och äta smörpopcorn, svårt val. liksom hallå?

as ful bild, jag som gjorde den, blev lite fel, hehe. men tänker fan INTE göra om den.
JAG TAR BÅDA TVÅ HELT ENKELT!
där kom jag på det, glödlampan ba lyste.
imorgon får jag träffa min underbara syster♥ (btw liksåm)
puss babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0