bärry(bär i)

me and cassie käkade youghurt. as SÖTA ehehhe.
det är något med mig&cassandra och youghurt alltså haha!
vi går tidigare från svenskan och har övningskörkurs grejjs kvart över fyra.
helvete håll er inne säger jag bara!
klaga inte på att jag ser ut som skit, så jävla sliten nu förtiden så orkar fan intee.
tar igen det on the wild nights liksåm.
palla va speciellt fin i skolan :DDDDD
nu måste jag träna på mitt argumenterade tal på fem minuter,
it sucks. (vet inte ens vad jag ska prata om eheh good luck sofia.... )
tagga lovet, shuuhuu!
puss

Kommentarer
Postat av: Linn

ehehheh hej sofia.

Ja jag gömmer kamelen i mitt skåp, har du inte märkt hur mycket mat jag tar ibland i matsalen?

det tar jag med mig till kamelen..

2011-02-24 @ 17:20:12
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0