fuck italienska

sitter på italienska, sucks. prov i skiten imorgon. ig hej och välkommen.
pallar inte, ska fan hoppa av den här skiten.
typ alla är sjuka idag. "sjuka" och jag som faktiskt är sjuk, jag är i skolan.
alltså åh. ska möta min cassandra sen när JAG slutat så ska vi sola sen fixa maaassaa.
är as trött, jag och sofie sov ingenting inatt typ,
sen ställde vi klockan på sju fast hon började 20 i tolv,
för att vi skulle kunna titta på film och äta fruksot några timmar. fett b-raaa.
nu blir det massa faebook spel. eheh, brb.
puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Italienska suger!

och jag är sjuk :(

2011-02-03 @ 18:35:20
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0