happyhospital♥

alltså shit vilken spelnörd jag är. helt sjukt.
inga AA här inte, här är det typ ASN (anonyma spel nördar).
fast så speciellt anonym är jag väll inte.
ont i magen idag så stannade hemma,
godis och en stor varm soffa, here i come!
hehe upps.
senare kommer syster och hennes karl och käkar lite, sen blir det sjunga med mina bruds.
för imorogn ska jag ju såklart till skoooolaaan,
annars kommer mamma ba "du får inte åka till köping på fredag då bla bla bla" så a,
fuck that shit liksom. men jag älskar min mama ändå. hihi.
sen en till bild, as fina. det ploppar upp lite då och då på face så då slipper jag lägga över mina bilder.
as bra.

aning slitet men jag älskar er ändåååååååå
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0