kul så länge de varade

blev fel med tiden igår på inlägget, palla typ tio? men typ två var det.
om nån nu skulle bry sig om det.
idag mår jag precis som jag förtjänar,
va tvungen att gå upp tidigt för släkten ska komma hit typ och gratta mig osv.
as kul igår iaf. ni är bäääst♥
fast just nu vill jag aldrig mera se alkohol............ eller smörgåstårta. tur att den tog slut.
och helvete vad jag har att städa. jävligt bra högtalare har jag iaf, ville skryta lite bara.
togs massa bilder, lägger upp nån nu så kommer det kanske mera sen.

den här tog jag och sofie innan alla kom. as fina hihihi

och jag och petter, as fint.
pallar inte lägga över från mobilen nu och alla andra som tog bilder sover antagligen.
så a. jag fuskade och tog två från fejjan,. upps.
hörs seeeeeeen ska upp i soffan och äta lunch hehee,
pusss

Kommentarer
Postat av: Petter

haha så snygg man ee ;D

2011-02-07 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0