last laugh

haha as kul idag på skridskorna, typ AAAAAAAAAAAAH (panikskrik).
haha fy fan, aja gick nog bra sen, såg ut som världens jävla isprinsessa där ett tag på slutet.
jag va faktiskt bra på skridskor förut. as coolt.(för fem år sen eller nått)
aja skitsamma, ska ut till farmor senare och cascha in sen min födelsedag. DET gillas. mitt liv är ganska bra ändå, va så sjukt jävla pissed off igår alltså. och ja det är jag väll fortfarande, men inte lika mycket. SNART LOV!
då jävlar kör vi!
ganska soft att jag sitter hemma, redan slutat(och ramlat i snön, åh helvete)

btw, sjunker tillbaka i gamla tider, vad gäller musiken. det gillas. som FAN, min soft tid är förbi(halvt haha), och det som representerade den med, everything is gone. ÄLSKA. min absoluta favvolåt genom alla jävla tider:
Cypress Hill featuring Prodigy and Twin – Last Laugh - Explicit Album Version

INGET, INGET INGET slår den♥ kalla mig cp, jag är iallafall mig själv. och för första gången i mitt liv kan jag säga att jag är stolt över det. suck on that biiiieetch.

KÄRLEK , så nu har jag fått utrycka det också. (cypress hill is thä bäst )
puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0