matte . . . .

sitter på matte med våran underbara beGnt just nu.
han skulle lika gärna kunna prata på thailändsksa, så mycket fattar jag.
KUL, liksom.
sen asså omg maten idag skulle föreställa kalopps(BLÄÄ) det va slemklumpar, alltså är nog det vidrigaste jag har sett. så blev kexchoklad till lunch idag, hungrar ihjäl!
börjde halv tolv idag, och slutar halv tre. hihi, sen är det LOV!
YES!
skulle ha uppdaterat imorse, men kvart i elva låg jag fortfarande i sängen och läste och facebooka, så blev ett helvete sen kom mina ninja skills fram och jag satt på bussen till skolan tio över. fan va snabb jag va!
nu ska bengt ta två special fall, alltså va fan, han låter som en jävla doktor -.-
sen ba, nu är det en operation här, han använder liksom läkar termer när han pratar.
nån krossad barndomsdröm kanske? hahahah usch vad elak jag är.

mamma tycker iaf att jag är vacker :-)
hahaha shit. bengt är lite sur, men det sket man i.
vi har ju iaf kul :DDDDDDD
okej inte så roligt, men typ :DDD iaf.
ska låtas kolla i boken nu iaf. he he he.
bye.
och btw, imorgon kör vi, vet inte vart men aja.
puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0