no bullshit

hittade fan inget typ, sucks. men skor(hög klack, svarta med paljetter på hehehe AS snygga), björn borg trosor&bh, två sommar tröjjor typ, flyttahemifrån prylar , mängder med dvd skivor, nu jävlar ska här brännas! sen massa tönt saker också, såklart. typ sockor, böcker underställ osv hahahah, ojj. aja, eftersom jag inte hittade mera så har jag ju maaaaaaassa pengar kvar. det är fan bra :D
kom hem sent igår, annars hade jag dragit out, men hade mr.bean maraton, jag och simon köpte en box med ALLT han har gjort, haha man fick till och med teddy, as nice. okej om ett maraton räknas att man somnar innan tolv så simon fick kolla själv men ändå, haha eh upps. på torsdag ska jag på körkurs så jag får övningsköra sen ,
COOLT VA! inatt blir det sleepover hos min syster. coolt. fan va allt va coolt idag?
och nej, men det HÄR är äkta vara. det här är jag :) hahaha nooooo
ska gå och baka massa nu osv. have a nice dag. btw, min pappa fyller år idag, AS NICE :DDDD
hälsa grattis förfan
puuussiies

och sofie, jag älskaaar diiiig :') VI ÄR SÅ VACKRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0