razzie♥

fest på lördag, ska sitta hemma på fredag förmodligen och råglo vampire diaires(STAVNING?), eller om jag drar ut då med. eller a, bara onsdag så vettefan. visar sig.
fick g i matte A kursen, snacka om att jag blev glad!
aja bajs på resten. jag och sofie hade inget att göra(no webbdesign, YES) så vi åkte runt ett varv med bussen runt hela fagersta på typ två timmar. haha shit. sen kom vi inte långt innan natta och mattias skjutsade oss hem till sofie.
så vi slapp gå nått överhuvudtaget idag! grymt bra. sen hämtade peter mig och nu sitter jag här.
jag och min baccardi razz får lajf♥ jag gjorde rätt som pussade den på nyår!
hade inget mer att säga just nu. jag mår alltid bra :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0