when a woman loves, she loves for real

a bajs fagersta, precis ALLA behövde väll inte gå ut på gm idag?
aja om en timme går spärren sen orkar jag inte fixa mig, så inom en timme måste nått dyka upp.
på tisdag blir det party iaf.
nice.
som i senaste inlägget: jag vill OCKSÅ vara arton!
och nej, vägrar titta nån jävla boxning som massa andra i min ålder roar sig med just nu.
ska gå upp och titta film och sura över att ingen har en vanlig hederlig klassisk hemmafest.
jävla kroghelvete.
-.-

R. Kelly – When A Woman Loves
vilken vacker låt!
:')
sen a btw,
äh glömde bort vad jag skulle säga.
tror jag tar med mig folk och sätter mig ute i snön.
not.
VILL HA SOMMAR, hahah alla(massa) under arton är as deppiga idag.
jävla festtorka.
aja ska gå.
pallarinteee.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0