before i self-destruct

as chill idag, är extremt onyttig osv.
och jag erkänner att nu hade jag bestämt att jag ville ut, men nej nej.
hela äckel fagersta festade igår. dö allihoppa. nästan. heh.
första gången det inte finns något, ALLS? alltså jag menar va fan är det här.
fagersta kommer sakta men säkert dö ut som alla andra småstäder.
eller nej vänta, fagersta är ju redan dött. glömde nästan det.
ganska soft att mina söta päron köpte med sig en wesc tröja, björn borg trosor, tjocka tights och annat småplock bara för att man vart barnvakt några dagar. två faktiskt. haha aja.
måste köpa en större garderob också btw, måste typ trycka igen skiten. nån som kan bygga en?
blir billigare. mina pengar ska läggas ut på alkohol, inget annat. jo kläder och smink. och godis.
och ... ALLT FÖRUTOM EN JÄVLA GARDEROB! ska bygga en själv. japp det ska jag.

50 Cent – Do You Think About Me
do you think about me?
just a little bit.

man ba taaack, idiot. men det räcker så a.

puss

och det här mina vänner, är min framtid. så går det när man inte är ute på helgkvällarna.
dö äckel fagersta. I'M THE NINTENDO KING, eller nä
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0