dagen-efter. . . .

aaaa nyår blev fucked up. typ.
fast ändå kul. liksom, a.
kanske kommer nå bilder om nån dag.
typ. aja började iaf med pizza med jocke,samme,jimmy,charlie och andré.
I'M A MAAAAAAAN, eheheheh.
sen hem till jockee sen kom massa folk sen mera folk, sen ännu mera folk.
sen mycket folk.
sen till annan fest och träffade annat nice folk.
sen tillbaka till jocke igen.
KALLT MÅSTE JAG SÄGA!
vissa va liiite för dragna, UTAN ATT NÄMNA NAMN.
jag höll mig perfekt hela eftermiddagen,kvällen,natten och morgonen.
underbart.
sofia made it, bättre än många andra. as stolt.
och det enda som va bra igår va att jag va fin. hahaha.
och så pussade jag min mobil och min underbart vackra flaska på tolvslaget.
den va typ helig igår alltså.
blev inte alls som jag tänkt mig. inte för fem jävla öre.
men aja skit samma liksom pallar inte.
idag blir det chill och imorgon blir det mera chill med mina polers.
ska gå och självdö litegrann. igen.
och pizzan idag med folket var as nice. även om jag inte fick i mig något haha.
(två små bitar gills inte)
hoppas andra fick ett bra nyår iaf, för i fagersta verkade det va helt fuckat överallt.
så ääääär det hääär i staaaan tralala eller hur fan den går.
SKIT SAMMA hejdå

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0