kort dag? oh yees

hade nationella i matte idag, gick fan bra, tror jag.
för bra för att vara sant hahah.
gick från provet typ halv tio, innan till och med.
sedan har lektion efter lektion ställts in. så ja, jag har bara vart på provet idag,
och ätit massa pankakor( jag åt mest av alla eheh, upps),
varit på ett dektektiv äventyr efter våran svenska lärare och sen gått hem.
och setat och chillat osv såklart.
snacka ovärt! hade kunnat gå hem halv tio, men nejnej,
aja gick hem typ lite efter tolv iaf. men ändåååå
åh rocky är såå söööt, han kom in med masa taggbollar i pälsen och såg överlycklig ut.
han förstod inte att det va ett helvete när jag satt och slet bort dom där sen, nej nej han är glad ändå.
tänk om vi människor vore så? alltså i humörväg, att vi alltid vore positiva och glada?
fett underbart allt vore då ju!

snacka om ''hej:)''
hahahahah fuck vad ful. typ jag :')
haha ska sluta spåra, ber om ursäkt.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0