solförmörkelse, tydligen

väcktes av ett sms med den klara informationen:
det är solförmörkelse ute!
haha sööött.
inte för att det går att se den jävla solen nu när man väl vill, men aja.
idag blir det spelturnering med folk hos adaaam.
kuligt värre!
min frukost idag bestod av te&kexchoklad och mysig musik.
finns ingen bättre start på morgonen :')
KEXCHOKLAD GO' OCH GLA' tralalalala.
är inte så där sjukt arg som jag va förut, och inte så där sjukt lycklig heller,
tragiskt nog.
har ingen andledning haha.
men a, onödigt att vara arg, har ju mina underbara vänner iaf,
jag är frisk (huvudet räknas inte) och har en jävligt bra familj som jag är stolt över,
bor i ett stort hus och har en UNDERBAR hund.
så a, onödigt att va sur för jämnan bara för att killar är dumma i huvudet,
de är de inte värda.
nej de är de fan inte, nu slog de mig,
att de är de inte.
vad glad jag blev! hhaha siiick.
fett långt äckligt inlägg, ska duscha osv nu.
om nån ville veta.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0