grattis bruschäään

idag fyller världens bästa lillebror simon 10 barre, stor kille nu liksoom.
bästa bruschan i världen.
om man räknar mina icke blodsliga bröder med så är han på delad första plats.
äter tårta nu, tycker egentligen inte ens om det men a.
för mycket grädde, alltså blää men haha lite gott ändååå (a)
blir sjunga om en liten stund, eller nja det gör jag redan men haha a.
kör alltså, och jo kanske är som en kärring,
men fan så mogen jag är som står för det, men lite rädd blir man ju.
sjunger i kör, tycker om att ta en powernap, går till ica och köper bullar osv.
alltså är jag pensionär eller nå...? haha sick.
och ja, vi är vackra. bilden är tagen innan jul men den behövde fan ut här, ahahha vi är så jävla fräscha.
kvinnan i mitten är alltid snyggast, haha, såklart. jag. not. lär gå, sofie kommer typ ehm a snart eller så ska ajg gå eller nå.
bästa brudar
I won't be ok and I won't pretend I am.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0