webbdesiiign

sitter och fixar min as coola hemsida, haha as ful men a okejdå.
jag och sofie roade oss med att ta massa kort, som vanligt alltså.
idag ska jag hem dirr efter skolan och ta hand om min sjuka älsklingskille.
han ska till hundortopeden tisdag eller onsdag. och han verkar va frisk,
fast han slutat med sin medicin så det kommer att gå bra faktiskt!
peppar peppar ta i trä osv
tack gode gud för det!
blir partay i helgen, lördag förmodligen. naaaajhs.
och imorgon börjar jag halv ett, as frääänt liksåååååm.
sen alltså omg, lyssna så förstår du.
Jason Mraz – Sleeping To Dream - Eagles Ballroom Live Version

TITTA BARA (det här är en låtsas pil neråt, ehe)
ehe me and sofie
me and sofiieeeas snyggaaa
as snygga osv.
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0