When I'm falling down, Will you pick me up again?

va på väg att dra ut igår, men ångrade mig i sista stund,
jag ville heldre äta glass och titta på massa fiiilm med världens bästa lillebror.
en vit helg var precis det jag behövde så ska fan inte förstöra det genom att gå ut änddååå liskom.
sen alltså så har inte mitt psyke legat på topp ett tag heller, och de få gånger jag inte mår bra så ska jag inte dricka liksom så a, det säger sig självt. hoppas att snart är jag mitt genomglada spralliga jag igen.
fast nu börjar det krypa i festskinnet, och vet inte ens om jag kommer kunna ta igen det nästa helg.
är barnvakt från torsdagen tills lördag eftermiddag.
så får se om jag tar mig ut då, eller om jag vilar en helg till.
för sen framöver kommer det hända as mycket hela tiden, så måste fan ha pengar till allt också.
men så a får se.
jävligt skönt att inte festa iallafall!
fast mera nice att göra det såklart. haha så a.
skitsamma liksom.
ville dela med mig av min nördighet också, CITYVILLE (facebook spel, ofc).
ÄLSKA♥
cityville
sen massa creds till min underbara hund. rocky är bäst. så är det!
han står nedanför mig och gnäller nu och vill va med och skriva på tangentbordet haha.
bästa killen i världen. helt klart.
idag blir det eee, ingen aning.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0