äckel dröm

helt sjukt, drömde inatt att mina tänder ruttnade bort. seriöst lust att spy på mig själv.
det hjälpte inte även fast dom va jätte bra skötta och allt, sen när jag skulle dra bort dom fick jag inte ha någon bedövning.
sen tröck dom in nya porslinständer som va typ gula.
SERIÖST VAD FAN?
tur att det bara va en dröm.
har fan panik över mina tänder.
MEN jag VET att dom kommer bli as bra efter tandställningen, bara det att jag är så nojjig och har vart det så då drömmer man sån här skit. seriöst min största fobi typ.
LUST ATT SPY PÅ MIG SJÄLV ÅH HERREGUD
aja
eskobar - someone new
ska göra mig klar och möta linnea.


jag er så licklig.
jag jilar deg :P
sa ju att jag gillar deg hallååå :P
hahahaha åhnej.
hur orkar folk med mig egentligen? :')
JAG ÄLSKAR ERRRRRRRRRR
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0