en jävligt bra rubrik om ett jävligt bra liv

haft en underbar dag med nadia och linnflea.
ni är så HÄÄÄÄÄÄÄRR underbara :*
imorgon ska jag vara hemma och sova, och träffa nadia på kvellen jag tror.
palla festa haha. lite tråkigt att jag kommit ur mitt flyt, men är skönt att inte festa så a.
vad ska man göra?
svar: inte festa.
blir ju partey på MIDSOMMARRRR
vad gör vi? DÅ kör vi.
men inte innan dess.
mitt liv är så bra nu ändå.

benny benassi - cinema (skrillex remix)
♥ kärlek till den låten

lääängtarrr tills på lööördag! :*
åh herregud vad drygt jag skriver nu känner jag, men det får ni stå ut med.
bild från bröllopet.
peppe(brudgummen, cool kemistisk kemist, haha typ sammanfattad så.) linnea och jaaag när vi va DJ:s.
nyktert osv hahah.

PUUUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0