glad tjej

jag är glad. jätte glad, hihihihih :D
ojjsan vad glad jag är! GLAD TJEJ HELT ENKELT!
så måste jag kompletera till det förra inlägget att i onsdags kväll och natt så sov jag nadia linnea och sofie i cafét. AS NICE!!!!!! måste göras om helt klart ;) skål brudarrrr.
och i torsdags morse klippte jag mig and färgade my hair.
känns underbart. har den perfekta längden nu.
inge slitet, ingen utväxt, allt är huuuur fint som helst.
mitt hår börjar faktiskt få kvalitet igen.
bilden är från bussresan till stockholm.
fick en tomatjävel i min baguette.
och det va såklart tvungen att fotodokumenteras om hur bitter jag blev över tomaten.
här är beviset:

och det där va innan jag klippte mig, om ni undrar.
mitt hår nu, det känns maagiskt!
nationella i matte B nu dirr på morgonen.
fuck den skiten.
hihi för jag är så jävla glad ändå ;)
PUUUUSSSSS NI ER BEST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0