vikinga....högar?

20110621780 (MMS)

Haha fråga mig inte. Vi fick för oss i min söta familj att kolla på nå vikinga grejjs efter tandläkaren där jag förövrigt fick reda på att jag ska ta bort tandställningen till hösten;) YESYESYES! ehm jo och jag pappa och simon sprang upp för vikinga graven medans mamma gick runt nere och funderade eller något sånt. Kolla vad liten hon är, det är hon som är en liten prick bredvid en annan prick haha. Vi va jätte högt uppe. Lite läskigt. Efter tio minuter där insåg vi att nej nu sticker vi till labyrinten, vilket sög så vi va där och tittade i fem minuter. Sedan åkte vi och åt på någon jätte fin och mysig resturang. Nyss handlade vi massa godis osv till rocky och havre till fåren. Och nu? Vette fan. Stockholm imorgon!:* 
Pusssss bästa ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0