then comes the sun

jag kommer aldrig mera bry mig, aldrig mera skänka mina ord.
så jag går rak i ryggen och för varje steg jag tar så är det ni som faller undan och jag som står kvar.
med det sett som ni beter er står ni kvar på ruta ett, ni kommer aldrig att nå fram till min tillit och respekt.
kommer aldrig släppa in er, har det för bra som det är. och jag har ingen brist på vänner, tackar och bockar och farväl.
jag säger tack och hej, för det är dags att vända blad.


grymt igår, speciellt tack till nadia. hon sov här för det blev lite senare mot vad vi tänkt oss.
vad fan gör jag vaken nu? skapligt jävla sliten.
ska göra det jag är bäst på, vara bakis, äta godis och titta på film.
hann inte ta någon bild, men jag va as snygg i håret tack vare min egen lilla frisör.
TACK ALLA FÖR IGÅR!
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0