äckel ravioli

kom inte på något att äta innan jag ska till sofie,
så blev ravioli.
fan vad äckligt.
men men, äta bör man annars dör man.
reptile - skrillex
och nu har jag ätit.
gott?
nej.
lär cykla nu.

åttan.sofie döda mig inte, va enda bilden jag såg okej ut på. du är alltid vacker.
undra om man har förändrats något sen dess?
hahahahaha grymt fucking mycket.
tänk att man alltid brydde sig om hur man såg ut?
att man orkade?
skönt att man växer ifrån det.
eller okej det där är nian kom jag på nu. åttan trodde man att man va snygg fast man såg ut som skit, i nian hade man ju iaf stil.
och nu måste jag ta lite frisk luft.
puss

Kommentarer
Postat av: marie

kan också starta en blogg och lägga ut fina bilder på dig. AB(årre)-solut.

2011-06-20 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0