kloka sofia hahhaa

20110515572 (MMS)

Jätte mysigt litet lätt sommarregn kom efter den stora skuren. Jag ska kila utåt i dropparna och vara lycklig och tacksam över mitt liv:') we are who we are, och så är det! Va förfan stolt över det. Haha vad snackar jag för jävla smörja egentligen. Mitt liv är inte perfekt på långa vägar, finns vissa stunder när jag är så arg och ledsen så jag vill skjuta någon. Men det hindrar mig inte från att vara totalt lycklig emellanåt. Det borde inte hindra någon. HEJDÅ:D


Kommentarer
Postat av: sofie'h .p

2011-05-16 @ 17:00:27
Postat av: Sofieh >_<

hahahahha ''vafan snackar jag för smörja'' så jävla sant, på med rösten; We are hu we ar-h. Klöm altri DE :E

2011-05-16 @ 17:01:14
Postat av: Sofieh >_<

ursekta de blev kånsigt i den fö-rsta kåmentaren !!!! :(

2011-05-16 @ 21:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0