mat och döda råttor

masssage, två lektioner varav en var halsovandes, sen hem.
ganska chill. har nyss bärt(s ;) ) typ 73 säckar pellets, skönt för min nymasserade rygg. eller inte.
ska baka klart drömtårtan om jag fick ett ryck och började baka.
sen blir det att dra thaimat. GOTT!
sen upp i soffan, film och cheeze ballzzzz!
jag tycker om att äta haha :D
på fredag ska jag och hanna ut på äventyr,
det längtar jag efter :')

sen ahhaha vet ni, jag fick en chock i morse,
hittade en död skogsmus i min cykelkorg hahah.
stackarn, jag petade lite på den och typ "vakna nu lilla kompis", men näe.
åh så synd, den va så söt.
men hur fan hamnade den i cykelkorgen? ahah lite komiskt i det sorgliga.
JAG VILLE TA KORT OCH VISA, blame mobiltjuven.
fitta.
du förstör mitt liv.
nu blev jag förbannad igen.
sen har jag ju precis shoppat upp min lön.
annars hade jag kunna köpt en ny mobil nu.




blir bra låtar och skit istället för bilder, eftersom jag inte har några roliga : ))))))
fattiga äckel

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har just nu en tävling där du kan vinna presentkort hos Lovefilm så du får hem filmer och spel alldeles gratis i brevlådan och även streama online via datorn. Var med och tävla du med!



http://www.saramn.com/2011/10/05/tavling-lovefilm/

2011-10-05 @ 20:28:27
URL: http://saramn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0