jävla öra

20110922177 (MMS)

De här införskaffade jag idag. Får se hur bra dem är! Går på pencillin nu också, plus nå mera. Mitt öra var mera fucked up mot vad jag trodde. Kollade upp skiten idag på sjukhuset. Liksom jävligt ont i örat i tre månader är inte okej. Har både inflammation och infektion och allt möjligt. Blödde satan, doktorn köttade sönder hela örat tror jag. As äckligt! Usch. Usch. Usch. Så blir inge dricka på lördag. JÄVLA ROLIGT! skit äckel öra att förstöra för mig. Men då blir jag äntligen av med värken sen. Fast får se om den här medicin kuren hjälper, dom va inte säkra på det heller. Så jävla typiskt mig. När jag väl gör något gör jag det ordentligt så doktorn inte ens vet om pencillinet kommer hjälpa fullt ut. Skojj. Förbannat jävla ont gör det också. Hör inget på det örat heller. Livet är toppen just nu. Hoppas ni ser ironin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0