ett stort beslut

ska kolla på the experiment så jag blir klar med psykologi uppgiften en gång för alla.


sen mitt stora beslut.
jag ska ta ut min navelpiercing.
du och jag har hållt ihop i tre år, och jag kommer känna mig naken utan dig.
men du äcklar dig mest, vill aldrig läka ordentligt och gör ont.
så fuck you. hejdå.
tar säkert en ny som dig igen. när du är helt borta.
det mina vänner, är ett stort beslut.
och jag vill inteeee
känns som att min kanin ska dö eller något haha.
men pallar inte när den inte läker, EFTER TRE ÅR?
så hejdå, bye bye, ciao, auf wiedersehen typ osv.
men jag kommer känna mig skit ful utan.
aja va är väll en bal på slottet.
farväl, vi hade det skojj tillsammans och du gjorde att jag kände mig snyggare.
men nu är det slut.
det är du, inte jag osv.
haha hörs!

Kommentarer
Postat av: marie du veet

låter som du har ett jävla förhållade med grejen!

den äcklade mig nu när jag läste detta,,, VAD VORE INTE EN BAL PÅ SLÅTET :E

2011-09-20 @ 19:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0