gjorde bort mig igår, som vanligt.

sorry att jag inte skrev igår.
sov, hade ont, sov, va sjuk. fick panik, in i duschen, fixade mig sen away.
så a.
och hade skitskojj på kvällen och mobilen låg kvar i bilen mesta tiden.
så näe, ni fick stå ut tills idag.

gjorde såklart bort mig igår också. vad annars, eller hur?
ni vet när det är läge att man ska visa sin goda sida och le lite snyggt tillbaka till någon och man blir typ helt förlamad och ser ut såhär i smily väg: D: typ gapar och sådär. sen kommer man på sig själv med att man ser ut som en idiot och kollar bort. då utan att ha lett tillbaka eller sagt hej. bra gjort sofia. tänkte, det kan inte bli värre.
jag och emma delade på kebab, strips och massa vitlökssås. vi stod och åt med händerna och va allmänt "vackra".
samma person åkte förbi då. igen. JA MEN BRA GJORT! blir så trött på mig själv ibland. så sjukt trött.
känns som att jag aldrig kan bete mig -.-

nu ska jag iväg och sjunga. vi har uppträdande(låter som när man va fem och mimade till spice girls) idag, europe-tema. han gitarristen, Kee Marcello, ska va med oss och spela och sjunga osv. hur coolt är inte det?
ganska. hehe.


bilden visar precis vilket humör jag är på.
trött, ont, sur, men lite glad.
är nervös måste jag erkänna.
önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0