omfg x2

pratade med sofie.
SKOLKORT PÅ TORSDAG!!!!!!!!!!!!
äckel skit, hatar skolkort. vill ni veta varför?
ser alltid ut som skit på dem. skojj. NEJ.
(okej i åttan blev jag bra, enda gången)
förra årets klasskort. hej jag har dålig hållning. WTF?!? ser ut som ett jävla retard. palla.
och le med hela ansiktet. blääää

"Treat your woman like you want a man to treat your sister"

sen vet ni en till grejj?
EXAKT EN MÅNAD, FYRA VECKOR, TILLS JAG SKA TA UT TANDSTÄLLNINGEN!
vid den här tiden då så har jag en järnfri käft. om en månad.
det är helt ofattbart. jag har varit på dåligt humör litegrann idag, men när min söta mamma sa det här till mig blev jag super mega glaaaaaad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0