skola imorgon

har haft skit tråkigt idag.
första dagen är det skönt att ligga och halvsova en hel dag.
andra är det sådär.
och idag har jag hållt på att dö av tristess. eller hur man nu stavar till det.
sjuk eller inte, skolan imorgon!
och det där med min springning, den gick ju åt helvete.
så tar tag i det med.
för nu orkar jag itne vara sjuk längre, och därmed pasta! (sa så när jag va liten..)

igår pratade jag med min hannis också, saknat henne i massa!
får träffa henne nästa helg, det längtar vi till!

nyår, as snyggt. jag vet haha not. en aning fel på datumet också måste jag tillägga.

och hannas artonårsfest. den bästa festen jag någonsin vart på :') (igga att det ser ut som att jag ska spy bara)

aja måste slita mig.
hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0