vampyrsnack

ligger och pluggar(tittar på tv också, litegrann sådär) in tha soffa.
blev hemma idag. inte kunnat sovit något inatt typ osv, haft så jävla ont.
skit öra att förstöra.
trodde inte att man kunde ha så här ont i ett ställe som man aldrig ens tänker på.
galet.
öron... fett fult ord.
så blir hemma today. en vampyrs bekännelser är ikväll klockan tio.
OMG, är inte den as bra? såg den när jag va liten typ.
hoppas den är lika bra nu.
någon som sett den nyligen?
sen en till sak. läängtar till vampire dairies säsong tre börjar gå på sexan.
första och andra avsnittet är ju redan släppta, men jag vill se dem på tv av någon andledning.
vd är det bästa som finns♥
jävla vampyr snack det blev nudå.

choklad, chips, ostbågar, popcorn osv. FAN vad jag ska tjocka idag :D




fick bli en randombild på fiskarna i dammen som nu snart är täckt med is känns det som.
vinterjävel. hahaha fan va bitter jag är idag. lika bra.
kan man bli annat än när man känner sig som en tablettnarkoman.
as drygt att hålla koll på tiden och ta medicin typ 24/7.
fattade ni att det var allvarligt med mitt öra?
nej, nu vet ni det.

Kommentarer
Postat av: Night Flies

en vampyrs bekännelser är ju asbra fattar inte att den fått bra betyg kollar nog också på den igen

2011-09-23 @ 13:20:29
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0