1 april

alltså, alla kör på med det dåligare efter det sämsta idag.
seriöst? har ni inge bra att komma med så va tyst. vilket jag vart idag, inte gått på ett enda skämt eller skrivit eller sagt något heller, för jag har inte haft något bra att komma med.
tänkte lägga ut en bild på hur snett mitt finger va(förra våren, kommer ni ihåg när jag landade på långfingret?) och säga att jag brytit det. men så ba näe. pallarinte

så jag har vart seriös hela dagen.

APRIL! dagens första skämt, jag, seriös? nädu.
ni får några roliga bilder som plåster på era lättlurade sår.




vilken är eran favorit? har hur mycket som helst på datorn, tog några som är roliga. olika slags humor, något som passar alla. tänkte jag. snällt va?
love you all sweethearts

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahha var bara tvungen o sno harrypotter bilden (A) XD

2012-04-07 @ 12:26:33
URL: http://aliindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0