bara några månader kvar.....

åh snälla ta mig tillbaka, längtar tills i sommar så allt känns lika bra som då. bästa jag har gjort i hela mitt liv!
den här bilden är ju bäst, runt sex på morgonen när vi gick till ett randomtält och började spela as hög musik fast dom ville sova, sen så sprang vi därifrån när dom började skrika haha, vi hittade den här stackaren efter vägen när vi smög efter kanten så ingen skulle se oss(haha absolut inte)

pratade om den här bilden med mina vänner förut, så nu fick ni se den söthögar :D
btw så kanske jag kommer med i PiP magasin, haha våra putte kompisar skickade in en bild när jag sitter och skriker i en vägkon som dom hade snott från nått vägbygge samtidigt som jag åkte runt i en kundvagn.
lite småkul.
taggar till pip 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0