min barndoms fasor:

det jag tittade på när jag var liten som skrämde skiten ur mig var två saker. jag menar inte åldern man va i när man tittade på the grudge utan mycket yngre. ursäkta att det här känns som ett inte så toppen inlägg, rörigt osv. men jag har fortfarande 40 graders feber så jag är inte helt klar i huvudet.

1. astrid lindgrens; madicken är en av dom, när han den där "coola" abbe tror jag han heter, sätter på sig ett lakan och låtsas va ett spöke i nån mörk bod. det är fan inte att skämta om. när jag blev lite äldre sprang jag och gömde mig bakom ett hörn och höll för öronen och blundade i typ en kvart. ska prova titta på det någon dag, undra om man blir rädd av det idag med eftersom man va så livrädd då? har vägrat titta på det sen jag va tio eller något. tänker inte leta reda på någon bild på det nu heller. fan madicken din jävel det är ditt fel!

2. kurage den hariga hunden. han och madicken var lika läskiga. va helt säkra på det. eftersom jag är sjuk har jag tittat på det i stort sett hela dagen. och ja, det är fan läskigt nu med, tack vare att man va så livrädd när man var liten. det gick på cartoon network, någon som minns det? inte många som gör det. det var ett ganska ovanligt barnprogram, men ack så bra det är. det var det bästa programmet jag visste när jag var liten, även fast jag shit bricks varje gång, ungefär. KOMMER NÅGON IHÅG?????



det är ju sådana sjuka grejjer som är med i programmet, alltså som jag har tänkt på idag. hur fan kan man göra en tecknad exorcisten version tillexempel och kalla det för barnprogram? han som gjorde kurage, tydligen. haha så jävla begåvat. önskar jag hade gjort det. det är inte bara en fruktansvärt begåvad idé, det är sjukt bra humor också. kurage har räddat min dag. kolla bara bilden under, kan man annat än att älska den här serien?


avslutar om kurage med den bilden ^ ja fyfan säger jag bara. tänker inte visa bilder på de läskiga monstren, utan jag vill att ni ska kolla på serien och skita ner er. det blir väl kul? fast okej, jag minns det som om det var mycket läskigare än va det var idag när jag kollade. erkänner. men det är ju det som är grejjen, man är liten. ska titta några fler avsnitt, (finns många på youtube om ni vill kolla vad jag pratar om) så vi hörs babes!

min fråga till er: någon som vet vad det är för serie jag pratar om?!
i stort sett ingen av mina vänner har en aning om vad det är jag pratar om som gav mig mardrömmar när jag va liten. thats sad.

Kommentarer
Postat av: linn

Känner igen på bilderna nu!!

2012-04-08 @ 18:25:38
Postat av: felicia

Jag vet Sofia, jag vet...

2012-04-08 @ 18:31:47
URL: http:// feliciaaslund.blogg.se/
Postat av: felicia

Jag vet Sofia, jag vet...

2012-04-08 @ 18:32:52
URL: http:// feliciaaslund.blogg.se/
Postat av: Amanda

de var ju asuuuum!!!

älskade den.. men va också pissrädd(a) xD

2012-04-09 @ 12:19:39
URL: http://aliindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0