it could take my whole damn life to make this right

please don't let this turn into something it's not
I can only give you everything I've got
I still love you more than anyone else could
that was the first kiss and the first time that I felt connected to anything
but i can't see you right now
because my heart just can't take it
because i know you're no longer mine


åh vad jag saknar gambia. jag behöver komma bort igen. (nej mitt hår är inte sådär gult, ljuset är knepigt och bilden är inte den bästa men fuck you, its gambia.)
skönt att få göra det ikväll. komma bort alltså.
ska nämligen till västerås i klackar och kavaj.
ska fixa allt jag behöver göra nu, hörs sen.

Kommentarer
Postat av: emma

min vackra bestis! :')

2012-04-13 @ 16:09:36
URL: http://embelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0