finn två fel!

ni ska få se ett bevis på min foreveralone:het. alltså, ja ni fattar. kom på att i lördags skrev jag en sjukt rolig grejj med mina kära kamrater och ville dela med mig av det helt enkelt.

det är två fel i den här bilden. hitta dom och vinn en gammal paprika!
svaren är under bilden!



det är såhär:
alla mina nära tjejkompisar har pojkvän.
man kan känna sig lite mobbad ibland.
för er som inte fattar det roliga,
jag är singel. jag har absolut ingen pojkvän.

det som är det roliga.
att jag skojjar.
(felicia frågar alltså alla vad deras pojkvänner ska göra, alla utom mig då. därför ville jag också va med i den konversationen.)
just för att jag känner mig sjukt ensam ibland, speciellt vid tillfällen vi gör saker allihoppa, och dem står och skrattar med sina killar och jag står med en cigg i handen och petar lite extra på den och viskar: ja du är ju för rolig du, älskar dig med! och alla tittar på mig som att jag är dum i huvudet.
varför tycker dom det?!?! bra fråga.

det andra, ja vad är det?
såg nu att innan jag tryckte på den vackra prt sc knappen så svarade jag på alla mina chattmeddelanden.
vilket gör att det ser ut som att jag har folk uppe och ingen vill skriva med mig.
haha så sjukt underhållande! man ser att det är minst tre, och ingen har skrivit.
klockrent. men så va det faktiskt inte, inte den här gången. lovar.
JA JAG LOVAR SLUTA SITT MED DITT FÅNIGA FLIN I DITT FULA FACE!!!!!

hejdå, för den här gången :E

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla skön du e gömman :**

2012-04-19 @ 19:38:37
URL: http://animalmadhouse.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0