i hela mitt liv har jag litat på mig själv, men nu behöver jag din hjälp.






hittade några "jätte" fina bilder på oss från backströmmarnas partey. fint. älskar ögonen. inte alls blanka och röda♥
behöver helg från lovet just nu.
måste bara påpeka på bilden när vi visar våra fina tänder så spärrar jag faktiskt upp näsborrarna.
jo det är sant, lovar!!!

ska röra på mig. igen.
klarar inte av att va still så man tänker.
jag tänker för mycket.

hoppas ni är fulla ikväll för kärlekens skull,
det är ju trots allt onsdag!
ska knäppa jag med. eller? det är ju onsdag....

godnatt mates!

Kommentarer
Postat av: felicia

Hej måste bara säga att jag är stolt över Kent-texten som rubrik :') och fina bilder på fina tjejer!

2012-04-04 @ 21:41:22
URL: http:// feliciaaslund.blogg.se/
Postat av: Emma

Snyggingar!

2012-04-06 @ 11:18:11
URL: http://embelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0