imorgon är det fredag!

åh så jag längtar!
har sagt varje helg sjuuukt länge att den här helgen måste jag vara nykter,
men vad tror ni händer imorgon?
alltså fezzzt med stort Z såklart! :D
borde växa upp någongång. men vet ni?
haha fuck you, aldrig i livet.

sköna "imorgon är det fredag" killen känner alla till, men lyssna på det här ni!
haha lite småkul sådär.
kan inte bestämma mig för om den är skitkass eller om den är så dålig så den blir nästan bra.
lite roligt iallafall!

vad ska mina underbara läsare göra imorgon på fredagen till ära? :)

Kommentarer
Postat av: emma

sv jaa sofia älskar att vakna upp med dig! (säg inget till ina bara)

2012-04-19 @ 21:13:00
URL: http://embelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0